Monday, March 15, 2010

nak citer sikit....

aku ader kawan,...nama x yah sebut r tp lau org yg kwn baik ngan aku dah boleh agak dah saper org tu...
dia kawan ngan aku dari tingkatan 1 lagi...kawan baik sampai rasa mcm ktorg la kawan paling baik...aku ader ati gak dulu kat dia tapi yer ah nak buat mcmaner dia x suka ngn aku..huhuh...
even aku pindah sekola pun dia still contact ngn aku...heheehehe,ingat kn ader chance r aku nak ngorat dia..tp x pun...poyo jer lebih....
aku perrnah gaduh ngan dia..dia ni mcm ni tau,lau dia ader makwe dia x akan contact dah ngan kawan2 dia nie..itulah prangai dia yang paling aku nyampah..
dulu makwe dia ingat aku ader apa2 r ngan dia...makwe dia contact aku then bgtau x yah contact ngan DIA sebab diorang pnyer prjanjian yg laki x leh kwn ngn pompuan and sebaliknyer....bodoh gilor....
selepas beberapa tahun,,dia contact aku balik then bgtau dah putus..bekan sebab aku ek diorang putus...itu masalah diorang r...lepas dari ari tu dia terus contact aku ari2...
tapi skang dia dah x contact akuu dah dan aku dapat tau yang dia dah ader makwe baru...
patut r...memang x yah kawan r ngan dia..hehehe...benci betoll....

No comments:

Post a Comment