Monday, March 15, 2010

KENA TINGGAL...


ari ni tanggal 16hb mac 2010....aku kena tinggal kat pjbt jer ngn aiman ader sorang dak prktikal ni....x tau nak buat aktiviti apa ngn dia...nak main sorok2 boleh?hehehe...pjbt ni kecik jer tp x dop ore boleh doh nak main sorok2....
shamimah,amer,krool,mai, en.am,en.wan en.nazir and so on sumer gi...
tadi ader omputih dtg,,,aku x tau mcmaner nak layan...mcm blurrr jerk ari ni..
bukan apa dia mintak peta then peta yg ader x membantu langsung...susah r mcm nie... nasib baik omputih tu ader idea nak gi beli kat kedai buku..ader kowt... aku belasah jer lah....
ni nak citer....dtg lak tourists dari japan...aku cakap kat aiman...apsal la diorang tuju kat aku...x sangka lak diorang boleh cakap melayu..hahaha!!!!!padan muka aku...huhuhuh....then aku belasah cakap melayu jer r ngan diorang heheh...
ni saper lak nak datang....tunggu jer lah.....huhuh......

No comments:

Post a Comment