Thursday, March 18, 2010

GrAnD RiveRvIeW HoteL

assalamualaikum...
heemmmm...apa kbr sumer ari ni?aku sihat mcm biasa.. ari ni x der citer best pun.. cuma pagi tadi aku kena gi ker GRAND RIVERVIEW
HOTEL.. untuk majlis penyampaian sijil dak2 gi homestay ni r... x sabar kat sana nak jumpa Mimah,Mai,Krool n Ame... kak Ros KAlut jer suruh aku masukkan sijil lam folder.. pas tu bos lak marah2...sebab ada staff yg lambat...huhuh nak buat macamaner...saper suruh lambat... kul 9 pg lagi dah ader kat GRV, diorang ni lambat plak...eiii dah r program tu mcm best.. sampai ati diorang x nak bawak aku!!!! mai n mimah siap dpt hadiah lagi...nak tau apa? PENYAPU hahhahaha...mak angkat diorang nak suruh jadi wanita solehah r tu.. opis lak tinggal si aiman n zana baru jerk... aku dok pikir gak,lau apa2 la kan susah pgawai x der.... ari ni x penat pun....paling best.. makan free kat GRV..chinese cuisine tu...huhuh ALHAMDULILLAH....


p/s: gmbar makanan tu sekadar hiasan... :-)

1 comment: